laajentumissunnitelma

Timehouse verkostoituu yli rajojen

Timehouse Oy:n liiketoiminta kansainvälistyy kuin itsestään. Sähköisten aineistojen liikuttaminen yli rajojen on helppoa ja olemme itse rakentaneet teknologiat, joilla sähköinen liiketoiminta on mahdollista.

Olemme aloittaneet yhteistyön Bristolissa nopeasti kasvavan viestintätoimiston Seeker Digitalin kanssa, joka on erikoistunut digitaaliseen viestintään, erityisesti hakukoneoptimointi- ja SaaS (Software as a Service) markkinointiin. Seeker Digitalilla on asiakkaita ympäri maailmaa, kuten Suomessa ja Yhdysvalloissa. Seeker Digitalin ja Timehousen yhteistyö antaa mahdollisuuksia rakentaa syvällisesti asiakkaan tarpeet ymmärtäviä ohjelmisto- ja markkinointiratkaisuja ympäri maailman.

”Timehousen kanssa yhteistyön tekeminen on meille ponnahduslauta. Suomalainen viestintä- ja digiosaaminen ovat maailman huipulla, ja me tiedämme, missä sitä tarvitaan. Suomalaisten firmojen edustaminen maailmalla on meille hyvin tärkeää. Odotamme innolla Timehousen entistä kansainvälisempää tuotevalikoimaa ja sen lanseeraamista koko englannikielisellä kielialueella. Maailmalla on aina kysyntää suomalaisille laatutuotteille – juuri sellaisille johon Timehouse on erikoistunut vuosien varrella.”

– Gareth Simpson, Seeker Digital.

Ripeästi edennyt tuotekehitysvaiheemme on hyvin aikataulussa – jopa edellä. Päivitetty digilehtiratkaisumme on valmis, älyopasteknologia on markkinointikunnossa ja oppimisympäristöpalvelu tammikuussa. Olemme tuotteistaneet myös kotisivujen valmistuksen, koska sille on paljon kysyntää ja se on meille luonteva palvelumuoto. Odotamme paljon älyopasinnovaatioltamme, josta on tulossa näillä näkymin maailman helpoin tapa julkaista sähköisesti.

Teknologiavienti

Uusien asiakkaiden löytäminen erityisesti kapean segmentin tuotteille Suomen kokoisessa populaatiossa kohtaa nopeasti luonnolliset rajansa. Älykirjan kehittämisessä kansainväliseksi menestystuotteeksi kannattaa hyödyntää kansainvälistä yhteistyötä. Formaattien määrä ja toiminnallisuuksien kirjo ovat toistaiseksi jäsentymätön ja kaoottinen kokoelma eriasteisia epäonnistumisia.

Time 3 -tuotesarjalla valmistettu älykirja on parasta, mitä markkinoilla tällä hetkellä on, eikä Timehouse syyttä suotta ole alan teknologiajohtaja Suomessa. Johtajuus edellyttää arviomme mukaan kansainvälistä läpimurtoa aluksi noin viiden prosentin globaalilla markkinaosuudella.

Kotimaassa tehty tuotekehitys on mahdollistanut kasvun ja kypsyttänyt tuotteet kuntoon, joka kestää kansainvälisen vertailun.

Englantiin

Iso Britannia on viestinnän suurvalta kaikilla mittareilla ja englantia osaavia ihmisiä on arvioitu olevan maailmassa yhteensä noin puolitoista miljardia. Se on maailman opetetuin ja ymmärretyin kieli, joten sitä voidaan hyvin pitää globaalina yleiskielenä.

Meidän kokoisellemme yritykselle englantilainen kielialue on monin tavoin riittävän suuri kohdemarkkina. Haemme kansainvälisellä yhteistyöllä uusien asiakkaiden lisäksi keinoja ylittää teknisiä ja palvelukulttuurisia rajojamme, ennustettavuutta ja ainutlaatuisia osaamisia. Niitä keinoja, joilla erotumme ja olemme parempia kuin kilpailijat.

Seeker Digitalin kanssa meidän on turvallista lähteä pilotoimaan kansainvälisiä konsepteja, ehkä epäonnistua pari kertaa ja valloittaa sitten maailma.

Viimeistään teknologian kehitys pitää huolen siitä, että tuotekehitys ei lopu koskaan. Meidän tuotekehityksemme on toistaiseksi toiminut nopean omaksujan, mutta samalla syvän osaamisen periaatteella. Uusien asiakkuuksien ja osaamisten myötä meillä on mahdollisuus hivuttautua vähitellen lähemmäksi terävintä kärkeä, ainakin jollain osa-alueella.

Jakaminen

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

Tehdään hyvä verkkokauppa

Hyvä verkkokauppa on selkeä ja helppokäyttöinen. Viesti kuluttajilta on hyvin yksiselitteinen: verkkokaupan täytyy olla ajantasainen, maksun suorittamisen ja tilaamisen täytyy olla mahdollisimman helppoa ja sujuvaa. Graafinen suunnittelu verkkokaupan ulkoasussa on tärkeää, koska se antaa ensivaikutelman yrityksestä, mutta ei korvaa puutteellisuuksia toiminnallisuuksissa. Oli verkkokauppa visuaalisesti miten hieno tahansa, mutta käyttöliittymä ei skaalaudu puhelimen näytölle tai tuotetiedot eivät ole ajantasalla, menetetään paljon asiakkaita.

Lue lisää »

Ilmaisia kuvia

Tässä on Timehouse Oy:n pieni lahja asiakkaillemme ja muille viestinnän ammattilaisille pehmentämään lomien päättymisen aiheuttamaa järkytystä. Alla on lista 15 sivustolle, joilta saa ilmaiseksi kuvamateriaalia moniin tarpeisiin. Linkit on tarkastettu heinäkuun lopulla ja silloin vielä kaikki toimivat.

Lue lisää »
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!