Mitä hyvä palvelu meidän mielestämme tarkoittaa

Kuulostaako tutulta: "Asioitte hetki sitten asiantuntijamme kanssa. Olisitteko halukas vastaamaan pieneen asiakastyytyväisyyskyselyyn? Aikaa siihen kuluu vain pari viikkoa ja henkilötietojen lisäksi teidän tulisi luovuttaa joko verta tai toinen munuaisenne."

Timehouse kasvaa, henkilökuntaa tulee lisää ja uudet työntekijät johdatetaan ymmärtämään toimintamalliamme. Sen voisi pelkistää kertomalla, että me autamme ihmisiä heidän arjessaan.

Emme siis mene piiloon halvan ”asiakaslähtöisyys”-puheen taakse ja automatisoi vuorovaikutusta, vaan teemme sen todeksi arjen käytännöillä. Olemme kirjanneet strategiaankin, että meidän kanssamme on helppo asioida.

Käytännössä se tarkoittaa sitä, että keskustelemme mielellämme suoraan ja paljon, sekä kirjallisesti että puhumalla. Vastoin odotuksia, se ei romuta aikatauluja, vaan vähentää virheitä ja turhaa työtä. Tottakai siihen kuluu aikaa, mutta se on nollasummapeli, jonka hyöty on molemminpuolisen luottamuksen kasvu.

Yhteistyökumppanimme osaavat ja uskaltavat kysyä meiltä sekä vaikeita että yksinkertaisia kysymyksiä, mikä on valtavan hienoa. Samalla data-arkkitehtimme ja insinöörimme saavat jatkuvasti kehittyvän kokonaiskuvan asiakkaan tarpeista ja osaavat sekä auttaa että puhua ymmärrettävästi.

Ei ole harvinaista, että asiakkaista kasvaa meille ystävyyssuhteita. On se aika helppo lopulta ymmärtää, että tuntuu hyvältä, kun joku katsoo sinua silmien tasolta, keskittyy huoliisi ja tekee kaikkensa auttaakseen.

Jakaminen

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

Ohjelmistokehittäjä

Etsimme kokenutta C++ -koodaria erilaisiin projekteihin. Ohjelmointikielet ja teknologiat, joiden osaamisesta on hyötyä: C++, C#, SQL, Javascript, XSLT, XML, CSS, .NET sekä CAD/BIM-ohjelmistot.

Lue lisää »

Kommentoi.com -palvelu Timehousen omistukseen

Timehouse Oy on 1.1.2020 solmitulla liiketoimintakaupalla ostanut Kommentoi.com -palvelun.
Kommentoi.com on dokumenttien kommentointi­prosessia tehostava web-palvelu, jolla tuhansia käyttäjiä yli 15 maassa. Suomessa palvelua hyödyntävät mm. kaupan alan keskus- ja tukkuliikkeet, mainos- ja viestintätoimistot sekä kustannusalan yritykset ja palvelun kautta kulkee vuosittain yli 300000 sivua erilaista markkinointi- ja viestintämateriaalia. Kaupan jälkeen Timehousen liikevaihto nousee 1,2 miljoonaan euroon ja työllistämme 14 henkilöä.

Lue lisää »
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Vieritä ylös