Asiakastyytyväisyyskysely: 100 % asiakkaistamme kokee kommunikoinnin kanssamme erittäin helpoksi.

“Erittäin liiketoimintalähtöinen, aina asiakkaan puolella.”

Asiakastyytyväisyys on meille ensisijaisen tärkeää. Tämän takia kartoitamme jatkuvasti asiakkaidemme mielipiteitä palvelumme laadusta. Kyselyn avulla voimme selvittää, missä olemme onnistuneet ja missä voimme jatkossa vielä kehittyä tarjotaksemme entistä parempaa palvelua.

Uusimman asiakaskaskyselyn (11/2020) tulokset on nyt julkaistu. Voit tutustua niihin tarkemmin asiakaskaskyselyn-sivulta sekä lukea asiakkaidemme palautetta ja heidän mielipiteitään suoriutumisestamme eri osa-alueilla.

”Maanläheinen, nopea ja luotettava.”

Kyselyn perusteella olemme onnistuneet vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin monilla eri osa-alueilla hienosti. Asiakkaistamme jopa 100 % kokee kommunikoinnin kanssamme helpoksi ja 95 % luottaa Timehousen osaamiseen. Niin ikään 91 % suosittelee mielellään palveluitamme myös muille.

”Nopea reagointi, laaja tietämys ja valmius tehdä mitä pyydetään ilman suurta byrokratiaa.”

Palvelun tarjoajana pyrimme panostamaan asiakkaidemme liiketoimintaan. Kaikki kyselyyn vastanneet olivat tästä asiasta kanssamme joko samaa mieltä tai täysin samaa mieltä. Lisäksi asiakkaat kokivat meidän tarjoavan kilpailukykyisiä palveluita ja ratkaisuja. Timehouse-slogan ”Merkittävää hyötyä tietotekniikasta” toteutuu tarjoamissamme palveluissa asiakkaidemme mielestä hyvin. Melkein 100 % vastanneista olivat joko samaa tai täysin samaa mieltä tästä.

Kiitos kaikille asiakkaillemme tärkeästä palautteesta. Yhdessä on hyvä jatkaa eteenpäin!

Jaa artikkeli somessa

Keskustellaanko näistä tai muista, organisaatiollesi keskeisistä aiheista lisää?​

Tavoitat meidät myös somessa.

Jutellaanko?

Jätä yhteystietosi, ja löydetään yhdessä yritystäsi parhaiten palvelevat ratkaisut.

    Jutellaanko?

    Jätä yhteystietosi ja löydetään yhdessä yritystäsi parhaiten palvelevat ratkaisut.

      Scroll to Top