Nopeaa reagointia koronan aiheuttamaan käyttäjäkuormaan

Korona vaikuttaa monella tapaa yritysten toimintaan ja yksityishenkilöiden elämään. Inhimillisten kärsimysten ja mittavien taloudellisten vaikutusten lisäksi korona vaikuttaa moniin asioihin yritysten jokapäiväisessä toiminnassa. Vaikutukset, jotka ovat toki isossa mittakaavassa kovin pieniä, voivat olla yksittäisen yrityksen toiminnan kannalta katsottuna kriittisiä.


Asiakkaamme Editan kohdalla korona aiheutti piikin digitaalisten oppimateriaalien palvelun käytössä etäopetuksen lisääntymisen myötä.

Timehouse on joustava organisaatio ja kykenemme reagoimaan asiakkaan liiketoiminnan kannalta tärkeisiin tarpeisiin nopeasti. Nopeus edellyttää myös tiivistä yhteistyötä toimittajan ja asiakkaan välillä, ja tämänkaltaisissa tilanteissa pitkäaikainen strateginen kumppanuus nousee arvokkaaksi asiaksi.

Toimitimme pikaisesti apua suorituskykyongelmiin, ja työ jatkuu edelleen, jotta palvelu saadaan toimimaan saumattomasti suuremmalla käyttäjämäärällä jatkossakin.

Tässä vielä lainauksia palautteista ”suoraan kentältä”:

Editan historian ja yhteiskuntaopin Memo-sarjan digituotteet ovat erinomaisia ja suureksi avuksi etäopetuksessa. Meillä on ollut ne hankittuna jo ennen koronakriisiä, mutta ne on nyt otettu päivittäiseen käyttöön. Oppilaat ovat kehuneet, että digitehtäviä on kiva tehdä, materiaaleja on helppo käyttää ja kaikki toimii hyvin. He olivat huomanneet alkuviikosta ongelmia päästä tuotteisiin, mutta verkkokaupan ilmoitus oli selventänyt asian, ja nyt tuotteet taas toimivat.

”Hienoa, että tällä lailla myös liiketoimintaympäristössä voidaan joustaa oppilaiden mielentasapainon säilyttämiseksi. Iso hatunnosto!!”

Jaa artikkeli somessa

Selvitä miten voimme tuottaa hyötyä sinulle.

Tavoitat meidät myös somessa.

Jutellaanko?

Jätä yhteystietosi, ja löydetään yhdessä yritystäsi parhaiten palvelevat ratkaisut.

    Jutellaanko?

    Jätä yhteystietosi ja löydetään yhdessä yritystäsi parhaiten palvelevat ratkaisut.

      Scroll to Top