Miten ihmiset hyötyvät teknologiasta?
Teknologiasta ja sen vaikutuksista kirjoitetaan ajoittain negatiivisen sävyyn, mutta sen tuottama konkreettinen liiketoiminnallinen hyöty on kiistaton. Vuosien varrella olemme todistaneet lukemattomia kertoja, miten teknologia helpottaa ja keventää työkuormaa.
- Oikein käytettynä teknologia lisää tuottavuutta ja tehokkuutta. Näin mahdollistat sen, että organisaatiosi parhaat valtit – ihmiset, voivat keskittyä ydinliiketoimintaasi.
- Innovoi ja kehitä! Teknologia on mahdollistanut ja mahdollistaa täysin uusien bisnesmahdollisuuksien ja –mallien synnyn.
- Teknologia voi myös muuttaa bisnestä sisältäpäin: ketterän automatisoinnin avulla vapautat enemmän aikaa luovaan työhön, esim. sisällön tuottamiseen.
- Monet tietotekniset ratkaisut tehostavat liiketoimintaa. Asiakkaittemme liiketoiminnan kasvattaminen on loppupeleissä merkittävä jaettu, yhteinen hyöty.
Hyöty on aina asiakkaan silmissä
Teknologia- ja prosessikimaran keskiössä, on tärkeää valita ratkaisu, joka on paras vaihtoehto juuri kyseisessä tilanteessa. Valitettavasti harvoin on tarjolla ratkaisuja tai toimintamalleja, jotka toimisivat tilanteessa kuin tilanteessa, ratkaisten samalla kaikki 3 pulmaasi yhdellä kertaa. Jokainen asiakkaamme ja tilanne, jossa työskentelemme, on erilainen ja vaati usein räätälöityjä, yksilöllisiä ratkaisuja.
Vanha sanonta, hyvä renki mutta huono isäntä, pätee monen muun tapaan myös tietotekniikkaan. Teknologialla ei itsessään ole suurta arvoa. Merkittävä hyöty tulee nimenomaan siitä, että valitaan oikeat ratkaisut ja toimintatavat juuri kyseisessä tilanteessa ja asiakkuudessa.
Emme tuota pelkkää koodia, vaan olemme asiantuntijoita
Paras mahdollinen hyöty on tavoitettavissa toimivan yhteistyön kautta. Mitä lähempänä olemme asiakkaamme liiketoimintaa, sitä paremmin voimme heitä auttaa.
Työmme on paljon muutakin kuin koodaamista: kartoitamme kokonaistilannetta, tuotamme työkaluja ja kehitämme työkaluihin sidoksissa olevia prosesseja. Tämä kaikki vaatii yhteen hiileen puhaltamista toimeksiantajan kanssa, jotta lopputulos palvelee aidosti hänen tarpeitaan.
Koodaaminen on lähtökohtaisesti erinäisten ongelmien ratkaisemista. Tuottaaksemme aitoa hyötyä, ratkaisemme näitä ongelmia yhdessä asiakkaittemme kanssa.
Suuntana strateginen kumppanuus
Tunnemme alamme, ja taataksemme hyödyn, meille on tärkeää, että pääsemme aidosti toteuttamaan asiantuntijan roolia. Johtaminen ja asiantuntijaosaaminen ovat keskeisissä rooleissa projekteissamme: meillä on sekä rohkeutta että kokemusta ohjata asiakasta oikeaan suuntaan.
Päämäärämme on aina strateginen kumppanuus. Emme tavoittele pikavoittoja vaan haluamme olla vilpittömästi mukana asiakkaittamme liiketoimintaan pitkällä tähtäimellä.
Ei teknologiaa turhan tähden
Nopeatempoisessa nykymaailmassa, jossa kehitys on vikkelää, on helppo hullaantua uudesta. Teknologiaa täytyy kuitenkin osata myös hillitä. Viimeisimpien villitysten perässä juokseminen, ilman laajemman kontekstin ymmärrystä, ei palvele kenenkään etua.
Teknologia ei ole itseisarvo ja ratkaisu, joka toimii yhdellä erinomaisesti ei välttämättä palvele toista. Puntaroimme ja kartoitamme erilaisia vaihtoehtoja tarkasti asiakkaamme näkökulmasta. Tämän avulla pystymme tarjoamaan juuri oikeanlaisia ratkaisuja.
On myös tärkeä huomioida, ettei tietotekniikka ole vastaus kaikkiin ongelmiin. Yksi tärkeä tehtävistämme asiantuntijoina on auttaa asiakkaitamme kartoittamaan missä ja milloin siitä on, tai ei ole hyötyä.
Ketteryys tuottaa hyötyä
Vuosien varrella olemme oppineet, että yksi syy siihen, että yhteistyö asiakkaittemme kanssa tuottaa nopeita tuloksia, on se, että oma organisaatiomme ja toimintatapamme ovat ketteriä.
Timehousen vahvuudet ovat:
- Joustavuus
- Ketteryys
- Matala hierarkia
- Nopeat suunnanmuutokset
- Läheiset suhteet asiakkaisiin.
Nämä eväät mahdollistavat sen, että Timehousen tekninen tiimi voi tuottaa asiakkaillemme parempia teknisiä ratkaisuja ja pystyvät toimittamaan niitä nopeammin.
Vuorovaikutus edellä
Arvaatko, mikä on yksi tehokkaimmista valttikorteistamme merkittävän hyödyn tuottamiseen teknisenä kumppanina? Luottamus ja aito vuorovaikutus!
Tarkoituksemme ei ole opettaa tai luennoida teknologiasta, vaan rakentaa kestävä asiakassuhde, jonka vankimpia kulmakiviä on luottamus. Hoidamme aina teknisen puolen, mutta toimimme luottamus ja kommunikaatio edellä.
Tärkeintä on matka, jonka teemme yhdessä asiakkaittemme kanssa – se mitä yhdessä saavutamme. Oli kyse pitkästä, vuosikymmeniä kestävästä yhteistyöstä, tai vain yhdestä projektista, asiakkuutemme ovat meille kaiken keskiössä ja hyödyn tuottaminen missiomme! Lue lisää meidän asiakastarinoistamme täältä.