Timehouse Oy:n julkaisujärjestelmä on saanut oikeuden käyttää avainlippua. Time3:n kotimaisuusaste on selkeästi 100 prosenttia, joten sillä tehdyt älykirjat ja älyoppaat täyttävät myös saman ehdon.
Meille on tärkeää kertoa yhteistyökumppaneillemme ja omassa viestinnässämme, että tuotteemme on täysin kotimainen ja pitkäjänteisen suomalaisen kehitystyön tulosta. Time3:n hakukoneessa on noin puolitoista miljoonaa suomen kielen sanaa, joten se ymmärtää kielemme erityispiirteitä paremmin kuin mikään muu hakukone maailmassa. Suljettuihin ympäristöihin suunniteltu haku on hyvä esimerkki Time3:n loppuun asti ajatelluista ominaispiirteistä.
Avainlippu-merkki on meille arvokas. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan yli 90 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Suomalaisista suurin osa (75 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.
Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen tuotteen hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.
Voit tutustua lisää Time3-julkaisujärjestelmään verkkosivuillamme.