Asiakaspalaute
Voimme hehkuttaa osaamistamme eri kanavissa, uskoa palvelumme olevan huipputasolla ja vastaavan asiakkaidemme tarpeita, mutta viime kädessä todellisuus selviää vain kysymällä asiakkailta itseltään.
Asiakkaistamme:
91%
suosittelee mielellään
Timehousen palveluja
95%
luottaa Timehousen
osaamiseen
100%
kokee kommunikoinnin Timehousen kanssa helpoksi
Asiakkaiden kertomaa
”Pitkäaikainen kumppani. Kehitysprojekteissa voimme luottaa asiantuntemukseen ja myös olemassa olevien palveluiden läpikotaiseen tuntemukseen.”
”Tuotteistettu palveluratkaisu silloin akuuttiin tarpeeseen saatiin kohtuuhinnalla ja nopeasti.”
”Huipputekijä.”
Tätä mieltä asiakkaamme ovat meistä ja palveluistamme:
Timehouse tuntee yrityksemme toimialan
Panostamme asiakkaidemme liiketoiminnan ymmärtämiseen. Jokainen kyselyymme vastannut asiakkaamme oli tästä kanssamme samaa tai täysin samaa mieltä.
Timehousen osaamiseen voi luottaa
Henkilökunnan osaamisesta huolehtiminen on tärkeää. Kyselyymme vastanneista asiakkaistamme 95% luottaa Timehousen osaamiseen.
Timehousen kanssa on helppo kommunikoida
Meillä ei kierrellä eikä kaarrella. Timehousen kanssa kommunikointi on helppoa jokaisen kyselyyn vastanneen asiakkaamme mielestä.
Timehousen ratkaisut ja palvelut ovat kilpailukykyisiä
Kilpailukyiset palvelut ja ratkaisut -kyselyn perusteella sellaisia Timehouse tarjoaa.
Timehousen slogan "Merkittävää hyötyä tietotekniikasta" toteutuu tarjoamassa
Toimintamme pohjaa asiakkaan liiketoiminnan edistämiseen - tässä olemme asiakkaidemme mukaan myös onnistuneet.
Suosittelen mielelläni Timehousea
Kyselyn mukaan 92 % asiakkaistamme suosittelee mielellään Timehousea palvelutarjoajaksi.
Erittäin liiketoimintalähtöinen, aina asiakkaan puolella.
Rento ja joustava.
Pitkäjänteinen.
Asiallinen.
Spesialisti.
Nopea ja luotettava.
Mitkä ovat Timehousen vahvuudet?
”Nopea reagointi, laaja tietämys ja valmius tehdä mitä pyydetään ilman suurta byrokratiaa.”
”Liiketoimintalähtöisyys, osataan tarkastella asioita asiakkaan ydinbisneksen kannalta. Monet muut toimijat keskittyvät enemmän vain teknologian kautta asioiden tarkasteluun.”
”Maanläheinen, osaava, no-nonsense. ”
Sisältö on koottu asiakaskyselystä, joka on toteutettu 11/2020.